بی نظیر چارت

ورود | عضویت
بی نظیر چارت
ورود | عضویت
1401/12/13
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

جهان امروز در در دریای رمز ارز جاری است. هر روز در دنیای رمزارز اتفاقات زیادی می افتد . علاقه  مردم به سمت سرمایه گداری در این بازار نیز زیاد و زیاد تر میشود. البته ، جنجال ها نیز باعث این هیاهو شده اند.

آیا در مورد چگونگی سرمایه گذاری در رمزارز ها سوالات زیادی دارید و گیج شده اید ؟آیا سرمایه گذاری در رمزارزنگاری شده ارزش دارد؟ آیا با سرمایه گذاری در رمزارز درآمد کسب خواهم کرد؟ چگونه باید شروع کنم؟ بهترین رمزنگاری برای خرید کدام است؟ آیا سرمایه گذاری در رمزارز یک گزینه سرمایه گذاری بلند مدت است؟

اگر این سوالات مغز شما را شلوغ کرده است ، در اینجا یک راهنما برای کمک به شما در درک بازار رمزارز آورده شده است.

 

رمزارزبازار رمزنگاری بسیار بی ثبات استرمزارز

درست مثل بازار سهام ، بازار رمزنگاری نیز بسیار بی ثبات است . در ماه گذشته ، بازار رمزنگاری به دلیل ممنوعیت چین ، بازار رمزنگاری با ضربه بدی روبرو شد. از آنجا که بیشتر افراد برای خرید با اهداف سرمایه گذاری به دنبال بهترین رمزنگاری ها هستند ، به خاطر داشته باشید که خطراتی نیز به همراه خواهد داشت.

رمزارزسرمایه گذاری در چندین ارزرمزارز

از سرمایه گذاران خواسته می شود تا در طیف گسترده ای از دارایی ها سرمایه گزاریی کنند. سرمایه گذاری در بیش از یک سهام رمزنگاری ، محافظت از دارایی شما را تضمین می کند ، با این حال ، اگر می خواهید سرمایه گذاری خود را شروع کنید ، آن هم با مقدار کمی ، می توانید Bitcoin و Ethereum را در نظر بگیرید. زیرا آن ها بیشترین حجم در بین رمزارز ها را دارا هستند. بیت کوین به دلیل ارزشی که ارائه می دهد گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری محسوب می شود و Etheruem به دلیل عملکردش به عنوان بهترین ها شناخته میشوند.

 

رمزارزسرمایه بازار را درک کنید

همانطور که در بالا ذکر کردم ، شما می توانید در Bitcoin و Ethereum سرمایه گذاری کنید ، می توانید ارزهای رمزنگاری شده دیگری را نیز در نظر بگیرید. با این وجود ، در حال حاضر چندین رمزارز برای خرید وجود دارد که با سرعت بالایی در حال رشد هستند. با این حال ، نمی توانید به مرور قیمت ها را تحلیل کرده و سرمایه گذاری کنید.

به این دلیل که قیمت چند رمزارز مقرون به صرفه تر است ، به عنوان یک آماتور از خرید آنها شروع کنید (به عنوان مثال Dogecoin ، Shiba Inu و غیره) . با این حال ، برای رسیدن آن رمزارزها به قیمت بیت کوین ، محدودیت بازار رمز ارز باید به بیش از بیت کوین برسد که دلیل آن گردش بی حد رمزارز است. دانستن بازار هر رمزارز ، یک فکر موقت درباره عملکرد یک رمزارز در آینده ایجاد می کند.

 

رمزارزیک صرافی رمزنگاری خوب انتخاب کنیدرمزارز

برای سرمایه گذاری در ارز رمزنگاری شده ، به بستری برای انجام معاملات نیاز دارید. صرافی ها ، سرمایه گذاری در رمز ارز ها را تسهیل می کنند. محیط های متنوعی برای تبادل ارز رمز وجود دارد. با این حال ، یک بستر رمزنگاری با سطح نقدینگی جامد ، دارایی های متنوع رمزنگاری ، اقدامات امنیتی قوی و قابلیت اطمینان را انتخاب کنید.