جشنواره اردیبهشت ماه

بی نظیر چارت

ورود | عضویت
بی نظیر چارت
ورود | عضویت
1401/12/11
کیف پول سخت افزاری

کیف پول های سرد

کیف پول های سرد همان گونه که در #کیف-پول گفته شد، کیف پول هایی هستند که بیشتر برای پس انداز استفاده می شود.

برای همین اگر مایلید که در با انواع سرمایه گذاری های ارزهای دیجیتال آشنا بشوید با ما همراه باشید.

کیف پول کاغذی

 

برای خیلی از کسانی که می خواهند ارز دیجیتال داشته باشند و در این سرمایه گذاری شرکت کنند ولی از  کامپیوتر و موبایل سردر نمی آورند، می توانند به صورت سنتی ارز دیجیتال تهیه کنند، شما می توانید با وارد شدن در سایت Bitaddress.org به کیف پول کاغذی دسترسی پیدا کنید.

Bitaddress.org سایت کیف پول کاغذی

زمانی که وارد این سایت می شوید با همچنین محیطی روبرو خواهید شد.

 

 فقط موس را می چرخانید تا به 100 درصد برسد. با تکان دادن موس، یک الگوریتمی تعریف می کند.و این الگوریتم به شما یک Public key یا کلید عمومی و یک Private key یا کلید خصوصی می دهد.

در اینجا به کلید عمومی share و به کلید خصوصی secret می گویند.

راحت ترین روش برای خرید بیت کوین کیف پول کاغذی است. در اصل با چرخش موس یک الگوریتم درست می کند.

 

این صفحه برای شما باز می شود، که از شما می خواهد که انتخاب کنید، آیا ولت کاغذی را می خواهید؟

در صورتی که paper wallet را انتخاب کنید به شما این صفحه را نشان می دهد.

این ولت کاغذی است،

 

 مشکل اصلی این نوع کیف پول، نگهداری این کیف پول است برای همین اگر تمایل داشتید تا از کیف پول کاغذی استفاده کنید حتما چند کپی داشته باشید و در چند جای مهم نگهداری کنید. چرا که اگر به هر دلیلی گم شود و یا مخدوش شود، پولتان را از دست می دهید.

یک سایت های است مثل blockchian.info  در ایران بلاک است. این پرایود کی را وارد می کنید که هم مبلغ را وارد می کنید و هم خرید می کنید.

برای استفاده ازا ین کیف پول کاغذی وارد سایت blockchian.info  می شوید و Public key را می زنید و بعد می توانید آن را در کیف پول دیجیتالی نیز نگهداری کنید.

کیف پول سخت افزاری

 

کیف پول سخت افزاری:

کیف پول های سخت افزاری معمولا برای نگهداری و سرمایه گذاری های سنگین استفاده می شود و بیشتر برای زمانی است که می خواهید سرمایه گذاری چند میلیونی داشته باشید. چرا که باید خرید این کیف پول های سخت افزاری برای شما بیارزد.

کیف پول های سخت افزاری دارای برندهای مختلفی است که معروف ترین آنها این دو برند  ledger nano s ، bcvault  می باشد.

 

یک مدل دیگری نیز در کیف پول های سخت افزاری وجود دارد که به  Card wallet معروف است، این نوع از کیف پول ها بیشتر شبیه کارت های عابر بانکی است. که یک قسمت آن را Public key را به شما می دهند برای واریز به این کارت. ولی پرایود کی را به شما نمی دهند.

 

تنها ولت هایی که پولی هستند، کیف پول های سخت افزاری هستند. که برای کسانی که می خواهند از 20 میلیون به بالا سرمایه گذاری کنند، پیشنهاد می شود.

برای واریز کردن ارز دیجیتال به کیف پولتان باید با یکی از صرافی ها ارتباط بگیرید و از آن جهت که صرافی قانونی در ایران وجود ندارد و صرافی های خارجی هم تحریم هستیم، خیلی مواظب سرمایه خودتان باشید.

به هر حال بعد از انتقال وجه به حساب صرافی مورد نظر، حدود 30 الی 45 دقیقه طول می کشد تا ارز دیجیتال به حسابتان واریز شود و سایت  blockchain.info یکی از معتبرترین سایت ها برای مطلع شدن از این امر است.